تنهایم تنها و غمگین
تنهایم تنها و غمگین


این مطلبم برا این دوستمون که میگه بی معرفت

وقتی امیدی به زندگی نداشته باشی چرا بخواهی اینجا زندگی کنی دنیای کثیف، که همه به هم خیانت میکنن. خداوکیلی هر کاری باشه که آخرش معلوم باشه سرکاریه تو چکارم میکنی. اون کارو ول نمیکنی بری دنبال یه کار دیگه. حالا این دنیام مثل اون کار سرکاریه. میخوام برم یه دنیا که سر کاری نباشه. تقی به توقی هم نیس واقعا تو احساس منو نداری وگرنه نمیگفتی تقی به توقی.



نظرات شما عزیزان:

Amireza
ساعت23:14---29 فروردين 1391
dawsh kheali az ashnaieeet khoshhalam...mer30 nazare lotfete@ پاسخ:ما هم از آشناییتون خوشحالیم داداش امیر.

Amireza
ساعت22:18---24 فروردين 1391
eaaa dadash vagheanam dokhtar jamaaat arzeshe dell bastan nadaran... :|

MTB
ساعت23:01---18 فروردين 1391
س/باتبادل لينك موافقي خبرم كن منتظرم راستي وبلاگت عاليه

adamak
ساعت22:11---4 فروردين 1391
ببخشی بی ادبی میکنم ولی یه خرده فکر کن این خودت نیستی که خودتو دوست نداری و رفتی باهاش دوست شدی در حالی که خدا دوستت داره و گفته : نه؟


خودت نبودی که وقتی باهاش دوست شدی ، قبول کردی این ریسک رو که یه روزی دلتو بشکنه یا خیانت کنه؟ پس دم از غم نزن که خودت باعث و بانیشی نه دنیای کثیف.


ببخشید اگه حرفام گنده و کلیشه ای و شعار بود و ببخش که مختو خوردم.


اگه امری نیست خدا حافظ؟
پاسخ:نه خواهش میکنم. خیلی ممنون حرفای خوبی بود. آره درسته من به اینجاهاش فکر نکرده بودم. خداحافظ
پاسخ:خدایا من را از خودم رهاکن که هیچ کس به اندازه خودم خودم را اذیت نکرد


adamak
ساعت22:07---4 فروردين 1391
آره اینو راست گفتی که برا تو فرق میکنه آخه غم تو یه چیز دیگه است،غم منم درسته خیلی بزرگتره ولی یه چیز دیگه است.

adamak
ساعت21:58---4 فروردين 1391
نگو این حرفا رو که خنده ام میگیره،لابد فکر میکنی فقط خودتی که غم داری؟؟؟


نمی خواستم بگم ولی نمیدونی چه حالی داره اونی که کارش هر شب گریه کردنه و دنیا رو ولش کن تو خونشو تو دلش چه خبره،بدون این که کسی بهش خیانت کنه!
پاسخ:من هیچوقت همچین چیزی نگفتم. من کم آدم ندیدم که غم دارن. ولی برا من فرق میکنه.
پاسخ:من که همیشه با همه شوخی میکردم همیشه عادت داشتم بخندم به همه چی. حالا خنده به زور رو لبام میاد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 4 فروردين 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ رو فقط به عشقه نسرینم ساختم که بخونه و بدونه دوسش دارم. خوب امروز دیگه نسرین تموم شد. نسرین پر. مطالب قبلیرم پاک نمیکنم که بدونید چقدر دوسش داشتم ولی حالا دروغه بگم ازش بدم میاد چون هنوز دوسش دارم ولی...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

تنهاترین تنها

 

تير 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

هیییییییی روزگار
داستان عاشقانه خیلی زیبا
این مطلبم برا این دوستمون که میگه بی معرفت
صلیقه نسرینم خوشگله
هه دنیارو ببین
ای خدا
داستان زیبا
ناراحت نشید
فرصت
دنیای عجیب
لیاقت نداری
قانون عشق همینه
بهار
یه سال بیخود دیگه
دیروز یکی یه حرفی زد
محکومیت عشق

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashegane و آدرس nasrinjoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





emo kiss
بروز ترین وبلاگ دانلود فیلم
emo1
anty girl
emo
دل نوشته های یک پسر تنها..
2
پرشین7(باشارژرایگان)
خنده بازار
دلتنگی های یه دختر 15 ساله
سکوت من
pesare tanha
هیس!خوشبختی بیدار میشود
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 28564
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->